شانه ,کنترل ,شانه هایتان ,ناراحت کننده


موقعیتهای ناراحت کننده شما را سریعاً در حالت ضعیفی می برد به طوریکه دیگر قدرت کنترل موقعیت را نداشته باشید.
 اگر احساس می کنید که به کرات تسلط بر اعصابتان را از دست می دهید، یادگرفتن اینکه چطور احساساتتان را به درستی کنترل کنید بخشی از فرایند رشد شماست.

۱ _شانه هایتان را تکان بدهید. در اکثر ما قسمت اعظم فشار در پشت گردن، شانه ها و بالاتنه جمع می شود. دفعه بعد که در یک موقعیت ناراحت کننده گرفتار شدید، اگر دقت کنید خواهید دید که شانه هایتان به جلو خم شده و عضلاتتان منقبض می شوند. تکان دادن شانه ها باعث می شود فرم بدنتان را دوباره به حالت نرمال برگردانید، طبیعی نفس بکشید و کمی آرامتر شوید.

2_ برای قدم زدن بیرون بروید. گاهی اوقات نفس کشیدن در هوای آزاد همه آن چیزی است که برای تغییر حال و هوا به آن نیاز دارید. وقتی عصبانی می شوید، بیرون رفته و نفس عمیق بکشید. 

ادامه مطلب
منبع اصلی مطلب : #آموزش_مطالب_زناشویی#سیاست_ها#نکات_خانه_داری و ...
برچسب ها : شانه ,کنترل ,شانه هایتان ,ناراحت کننده
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

پو اس ام اس : 7 هفت راه کنترل احساس